طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت

طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت

ابزار kuler برای رنگبندی درطراحی سایت

ابزار kuler برای رنگبندی درطراحی سایت

آیا برای طراحی سایت خود نیاز به  رنگبندی دارید?  یک طرح مدنظر شماست که نمیدانید به چه صورت رنگبندی سایت را تعیین کنید؟ما برای طراحی سایت و یافتن یک رنگبندی زیبا سایت kuler  را به شما پیشنهاد می کنیم .این برنامه یک برنامه تحت وب می باشد که با استفاده از آن می توانید برای انتخاب یک تم رنگ برای طراحی سایت استفاده نمایید.

برای دسترسی به این برنامه تحت وب واردسایت Kuler  شوید.البته کاربران ایرانی برای ورود به این سایت تحریم هستند شما با استفاده از برنامه های تغییر آی پی می توانید وارد این آدرس شوید.

وقتی وارد ابن سایت می شوید یک دابره رنگی  قسمت بالا سایت مشاهده می کنید که اطراف این دابره یک خط سفید است کهاین همان رنگ پایه سایت شماست.این رنگ را تغییر دهید تا پنج رنگ را به شما بدهد.تا ترکیب رنگ را به شما بدهد .این پنج رنگ با رنگ انتخابی شما  تشابه دارند.و ترکیب این رنگ ها با هم یک طرح سایت به شما می دهد.زیر این پنج رنگ اطلاعات هگزادسیمال رنگ ها قرار دارد شما می توانید این کد را برداشته و از آن در طراحی استفاده نمایید.

اگر شما تصویری دارید و می خواهید بر اساس این تصویر رنگ سایت خود را انتخاب کنید می توانید دکمه  from on image که سمت راست  قرار دارد تصویر مورد نظر خود را از روی کامپیوتر آپلود کنید .

می توانید برای استفاده از رنگ تصویر از گزینه های Bright,colorful,muted,darkوcustom استفاده کنید .اگر جای دایره هارا روی تصویر تغییر دهید و به رنگبندی مشخصی برسید از روش custom استفاده کرده اید.

 

طراحی سایت با kule

 

نکته بسیارمهم این است که تا زمانی که در این سایت ثبت نام نکردید کدهای هگزادسیمال را به شما نمی دهد .برای اینکه شما بتوانید از کدها استفاده نمایید  دو راه را به شما پیشنهاد می کنم .

روش اول

ازصفحه خود اسکرین شات بگیرید تصویر را روی برنامه فتوشاپ باز کنید و با استفاده از ابزار قطره چکان کدرنگ را از روی تصویر بردارید .

روش دوم

شما می توانبد از برنامه color seizer که به صورت portable می باشد استفاده نمایید .برای استفاده از این برنامه باید روی  ایکن دست کلیک کنید و کلید ماوس را نگهدارید وروی رنگ مورد نظر بروید تا کد رنگ را به شما بدهد.

 

طراحی سایت و برترین طراحی ها

طراحی سایت و برترین طراحی ها

امروزه طراحی سایت بسیار پیشرفت کرده است. طراحی ها به سمتی رفته است که بیشتر جنبه استفاده دستگاه های دیگر نیز برای طراحان اهمیت یافته است . امروزه سلیقه افراد برای طراحی سایت و استفاده از سایت ها تغییر نموده است. افراد بیشتر به دنبال طراحی سایت به صورت فلت و دوبعدی و با قابلیت ریسپانسیو شدن هستند. پس در طراحی سایت باید به موارد زیر توجه شود:

طراحی سایت فلت و دوبعدی

در این طراحی دیگر خبری از سایه ها نیست .طراحی فقط با استفاده از رنگ هاست و بردرها بخش های مختلف را از هم جدا می کنند.در این طراحی از گرافیک های پیچیده کمتر استفاده می شود . فضاهای خالی در قالب سایت بیشتر مشاهده می شود .قبلا طراحان سعی داشتند با گرافیک های پیچیده و ساخت فلش پلیرهای مختلف به سایت خود جذابیت بدهند .اما حالا این نوع طراحی مورد پسند کاربران نیست و کاربران بیشتر علاقه به طراحی های ساده تر و بر پایه کاربرد سایت دارند.این امر اثبات شده است که طراحی های دوبعدی حس بهتری را به کاربرالقا می کند و کاربر می تواند از مطالب و مفاهیم سایت بیشتر بهره ببرد.

 

 

طراحی سایت فلت

 

ریسپانسیو

امروزه ۵۰ درصد از کاربران با استفاده از تلفن همراه خود از سایت های مختلف بازدید می کنند. اگر شما یک سایت ریسپانسیو نداشته باشید ،کاربر مجبور می شود روی سایت زوم کند و اسکرول چپ و راست و بالا و پایین انجام دهد. پس شخص به سرعت از بازدید سایت شما منصرف شده و از آن خارج می شود. پس برای اینکه شما  ۵۰% کاربران سایت خود را از دست ندهید باید یک وب سایت ریسپانسیو داشته باشید.

سبک راوی کننده

برخی شرکت ها برای طراحی وب سایت خود از این سبک استفاده می کنند .که با آن می توانند فروش خود را بسیار بالا برده و ارتباط خوبی با کاربر برقرار کنند . این سبک به این صورت است که طراح داستان بوجود آمدن شرکت و خدمات قایل ارائه خود را به صورتی داستان وار به کاربر انتقال می دهد.

طراحی سایت تک صفحه

در این نوع طراحی باکلیک برروی هرمنو به بخش مورد نظر در همان صفحه منتقل می شوید و شما می توانید اطلاعات مورد نظرآن بخش را مطالعه کنید یا در همان قسمت یک دکمه برای ادامه مطلب قرار میدهیم .تا کاربر به بخش ادامه مطلب رفته و آن را مطالعه نماید .

سئو در طراحی سایت چیست؟

سئو در طراحی سایت چیست؟

همانطور که چندین بار گفته شده است، بهینه سازی موتور جستجو جادویی نیست و علم دقیق آن نیست که یک عمل واکنش خاص و کاملا قابل پیش بینی داشته باشد. با توجه به این نکته، هیچ کمپانی بهینه سازی موتور جستجوگر نمیتواند رتبه بندی بالایی را برای مشتریان خود ارائه دهد.

چه چیزی می تواند نتایج جستجو را دنبال کند؟

اطلاعات غلطی در مورد آنچه که یک جستجوگر اینترنتی (شرکت) می تواند انجام دهد در مورد رتبه بندی موتور جستجووجود دارد. در اینجا سعی می کنیم افسانه ها را از بین ببریم و انتظارات واقع گرایانه ای از آنچه که کمپین موتور جستجوگر می تواند در کوتاه، اواسط و بلند مدت انجام دهد، به شما ارائه دهیم.

محتوای عالی مردم را تشویق می کند تا به صفحات شما پیوند دهند و Google صفحات شما را جالب و معتبر نشان می دهد. این به موفقیت موتور جستجو منجر می شود زیرا گوگل  می خواهد صفحات جالب و معتبر را در نتایج جستجوی خود نشان دهد. ساده است!

چگونه صفحات رتبه گوگل را رتبه بندی کنیم؟

گوگل  صفحات قدرتمند را به بالاترین رده بندی های خود ارتقا می دهد بنابراین کار شما ایجاد صفحاتی است که صفحات قدرتمند را ایجاد می کنند. این شامل نوشتن مطالب مفید می شود زیرا محتوای مفید در وبلاگ ها، اشتراک توییتر و غیره به اشتراک گذاشته شده است. این خود حلقه فضیلت رتبه بندی گوگل را ایجاد می کند.

محتوای فوق العاده و مفیدی را وارد کنید که شامل کلمات و عبارات استفاده شده توسط افرادی که برای محصولات و خدمات شما جستجو می کنند،باشد.

برای افراد به اشتراک گذاری و پیوند دادن را آسان کنید.

بهینه سازی موتور جستجو یا جستجوگرها، فعالیت ساده ای است برای اطمینان از اینکه وب سایت می تواند در موتورهای جستجو برای کلمات و عبارات مرتبط با آنچه سایت ارائه می دهد، پیدا کند. در بسیاری از موارد، این به معنای کنترل کیفیت وب سایت هاست. پس از گفتن این که اگر یک صنعت وجود داشته باشد که توسط خارجیها کمی درک شده است، این جستجوگرها هستند.

چگونه لینک ها را دریافت کنیم؟

لینک ها مهم هستند، این بسیار مهم است که درک کنید که داشتن محتوای عالی، شانس شما برای حفظ لینک های طبیعی از صفحات مرتبط با کیفیت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

انجام تکالیف خود را انجام دهید و بدانید چه نوع محتوایی که مشتریان بالقوه خود را دنبال می کنند. یک سایت عالی ایجاد کنید، افراد مورد نیاز را ایجاد کنید و آنها را به اشتراک بگذارید. این کار را انجام دهید و شروع به افزایش ترافیک وب سایت خود خواهید کرد.

 

سئو در طراحی سایت چیست؟

سئو در طراحی سایت چیست؟

همانطور که چندین بار گفته شده است، بهینه سازی موتور جستجو جادویی نیست و علم دقیق آن نیست که یک عمل واکنش خاص و کاملا قابل پیش بینی داشته باشد. با توجه به این نکته، هیچ کمپانی بهینه سازی موتور جستجوگر نمیتواند رتبه بندی بالایی را برای مشتریان خود ارائه دهد.

چه چیزی می تواند نتایج جستجو را دنبال کند؟

اطلاعات غلطی در مورد آنچه که یک جستجوگر اینترنتی (شرکت) می تواند انجام دهد در مورد رتبه بندی موتور جستجووجود دارد. در اینجا سعی می کنیم افسانه ها را از بین ببریم و انتظارات واقع گرایانه ای از آنچه که کمپین موتور جستجوگر می تواند در کوتاه، اواسط و بلند مدت انجام دهد، به شما ارائه دهیم.

محتوای عالی مردم را تشویق می کند تا به صفحات شما پیوند دهند و Google صفحات شما را جالب و معتبر نشان می دهد. این به موفقیت موتور جستجو منجر می شود زیرا گوگل  می خواهد صفحات جالب و معتبر را در نتایج جستجوی خود نشان دهد. ساده است!

چگونه صفحات رتبه گوگل را رتبه بندی کنیم؟

گوگل  صفحات قدرتمند را به بالاترین رده بندی های خود ارتقا می دهد بنابراین کار شما ایجاد صفحاتی است که صفحات قدرتمند را ایجاد می کنند. این شامل نوشتن مطالب مفید می شود زیرا محتوای مفید در وبلاگ ها، اشتراک توییتر و غیره به اشتراک گذاشته شده است. این خود حلقه فضیلت رتبه بندی گوگل را ایجاد می کند.

محتوای فوق العاده و مفیدی را وارد کنید که شامل کلمات و عبارات استفاده شده توسط افرادی که برای محصولات و خدمات شما جستجو می کنند،باشد.

برای افراد به اشتراک گذاری و پیوند دادن را آسان کنید.

بهینه سازی موتور جستجو یا جستجوگرها، فعالیت ساده ای است برای اطمینان از اینکه وب سایت می تواند در موتورهای جستجو برای کلمات و عبارات مرتبط با آنچه سایت ارائه می دهد، پیدا کند. در بسیاری از موارد، این به معنای کنترل کیفیت وب سایت هاست. پس از گفتن این که اگر یک صنعت وجود داشته باشد که توسط خارجیها کمی درک شده است، این جستجوگرها هستند.

چگونه لینک ها را دریافت کنیم؟

لینک ها مهم هستند، این بسیار مهم است که درک کنید که داشتن محتوای عالی، شانس شما برای حفظ لینک های طبیعی از صفحات مرتبط با کیفیت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

انجام تکالیف خود را انجام دهید و بدانید چه نوع محتوایی که مشتریان بالقوه خود را دنبال می کنند. یک سایت عالی ایجاد کنید، افراد مورد نیاز را ایجاد کنید و آنها را به اشتراک بگذارید. این کار را انجام دهید و شروع به افزایش ترافیک وب سایت خود خواهید کرد.

 

تبلیغات اینترنتی در طراحی سایت

تبلیغات اینترنتی در طراحی سایت

در سال های اخیر، تبلیغات به عنوان یک منبع درآمد عمده برای بسیاری از وب سایت ها در طراحی سایت تبدیل شده است تبلیغات آنلاین اغلب با عدم تایید بازدیدکنندگان مواجه شد و تبلیغ کنندگان در مورد ارزش یا اثربخشی خود مطمئن نبودند. امروزه اکثر بازدیدکنندگان انتظار دارند تبلیغات در وب سایت های تجاری و تبلیغ کنندگان، توانایی های مختلف فرصت های تبلیغاتی آنلاین را شناسایی کرده باشند. آگهی ها مدت هاست بخشی از نشریات چاپی مانند مجلات و روزنامه ها هستند و در حال حاضر در مجلات و نشریات آنلاین نقش اساسی دارند.

اگرچه تبلیغات مربوط به صاحبان وبسایت ها و کسانی است که محصولات یا خدمات را تحت فشار قرار می دهند، اما تاثیر آن بر طراحان وب نیزوجود دارد، زیرا آنها باید بتوانند وب سایت هایی را ایجاد کنند که بتوانند درآمد تبلیغاتی را تولید کنند و همچنان نیازهای بازدیدکنندگان را تامین کنند.

در حالی که تبلیغات به ندرت نگرانی اصلی طراحان وب به طور کلی است، اما حسابداری آنها به طرح بسیار بی دست و پا منجر می شود که می تواند از جریان وب سایت منحرف شود یا تبلیغات را در یک نقطه ای قرار دهد که از نظر بازدیدکنندگان به اندازه کافی جلب توجه نکند . برای به حداکثر رساندن درآمد آگهی برای مشتری، با حداقل دخالت در ظاهر و قابلیت استفاده وب سایت، طراح باید در طول فرآیند طراحی، نیازهای تبلیغاتی را در نظر بگیرد.

البته، همه وب سایت ها فضای تبلیغاتی را به فروش نمی رسانند، اما تعداد بیشتری از آنها به فروش می رسند. همانطور که محبوبیت وبلاگ ها همچنان افزایش می یابد و طراحان درخواست های بیشتری را برای تم های سفارشی وبلاگ دریافت می کنند، این موضوع رایج تر می شود.

چرا تبلیغ کنندگان برای تبلیغ هزینه پرداخت می کنند؟

بدیهی است، تبلیغ کنندگان تبلیغات را جذب می کنند و خط پایین خود را بهبود می بخشند. اهداف از یک کمپین به بعد متفاوت هستند. بعضی از آنها ممکن است عمدتا در مورد تشخیص نام تجاری و قرار گرفتن در معرض عمومی باشد، در حالی که دیگران تنها با فروش محصولات مواجه هستند. آگهی های آنلاین ممکن است به دنبال بازدیدکنندگان کلیک از طریق تبلیغات خود باشند، اما در نهایت همه تبلیغ کنندگان به دنبال یک فعالیت تقویت شده در نتیجه تبلیغات خود هستند.

طراحان وب می توانند با قرار دادن تبلیغات در این مسئله تاثیرگذار باشند. البته، طراحان نمی توانند به طور کامل برای محصولات تبلیغ کننده تبلیغاتی را به فروش برسانند، اما قرار دادن آگهی برای کلید های تبلیغاتی از اهمیت زیادی برخوردار است و تأثیر قابل توجهی بر موفقیت یک کمپین تبلیغاتی دارد.

تبلیغات برای وب سایت هایی با حجم زیادی از ترافیک بسیار سودآور است. اگرچه راه های دیگری برای کسب درآمد از یک وب سایت وجود دارد، تبلیغات یکی از روش های چندانی هستند که مالک وب سایت می تواند به سرعت بدون استفاده از کار اضافی، مانند توسعه محصولات و یا ارائه خدمات، بدون استفاده از کار اضافی سرمایه گذاری کند.

در بیشتر موارد، درآمد آگهی برای موفقیت کسب و کار بسیار مهم است. به همین دلیل، باید در طول فرآیند طراحی یک اولویت باشد. برای یک کسب و کار مبتنی بر سرویس که از یک وب سایت برای فروش خدمات خود به بازدیدکنندگان استفاده می کند، کار طراح شامل ایجاد یک وب سایت است که به طور موثر این خدمات را برای بازدیدکنندگان ترویج می کند.