طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت

طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت

طراحی سایت تالار پذیرایی

طراحی سایت تالار پذیرایی

اینترنت و دنیای مجازی به تمامی عرصه ها وارد شده و طراحی سایت نیز به همین صورت دارای محبوبیت شده است. افراد زیادی برای کسب و کار خواهان داشتن وب سایت هستند.

هم اکنون اکثر افراد که در زمینه های مختلف مشغول هستند، این را می دانند که اگر در دنیای اینترنت نیز فعالیت خود را آغاز کنند می توانند شاهد تغییرات مثبتی در میزان درآمد و سود حاصل از فروش کالا یا خدمات خود باشند.

طراحی سایت

تالارهای پذیرایی که مخصوص مراسم های مختلف می باشند نیز از این قاعده مستثنی نیستند. و در واقع هر چقدر تبلیغات بیشتری داشته باشند می توانند بین مردم از شهرت بیشتری برخوردار شده و در نتیجه میزان مراجعات خود را افزایش دهند.

امکانات طراحی سایت تالار پذیرایی

اسلایدر؛ در این گونه وب سایت ها حتما باید از یک اسلایدر زیبا با تصاویری جذاب استفاده نمود. به این دلیل که ظاهر وب سایت باید به گونه ای باشد که مشتری را جلب نموده و حس خوبی در او ایجاد کند.

گالری تصاویر؛ امکان قرار دادن مجموعه ای از تصاویر که از بخش های مختلف تالار پذیرایی تهیه شده اند، در گالری تصاویر وجود دارد. از این طریق می توان مشتری را هرچه بیشتر با مجموعه و دیزاین آن آشنا کرد.

طراحی سایت

ثبت نام؛ مشتریان تالار می توانند در وب سایت ثبت نام کرده و از این طریق امکان رزرو تالار برای تاریخی مشخص را دارند.

تقویم؛ این گونه وب سایت ها بهتر است که دارای تقویم باشند تا کاربرانی که وارد سایت شده و قصد رزرو تالار دارند، بتوانند با مشاهده تقویم برنامه خود را تنظیم کنند.

منوی غذا؛ می توان منوی کاملی از غذاها و لوازم پذیرایی تالار با ذکر قیمت هر کدام در وب سایت قرار داد.

نقشه تالار؛ در صورتی که مکان جغرافیایی تالار روی نقشه مشخص شود، طراحی سایت جلوه بهتری دارد و کاربر راحت تر مکان آن را تشخیص می دهد.

طراحی سایت انتشارات

طراحی سایت انتشارات

می توان با اطمینان گفت که متأسفانه در ایران به بخش کتاب و کتاب خوانی اهیمت زیادی داده نشده است. و پیشرفت در این زمینه نیازمند همکاری همه جانبه مسئولین و مردم می باشد. طراحی سایت نیز می تواند نقش خوبی در این راستا ایفا کند.

با توجه به این که در چند سال اخیر استفاده مردم از دستگاه های هوشمند مانند موبایل و تبلت زیادتر شده است و حتی برای مطالعه کتاب ها از نرم افزار آن ها یا نسخه pdf کتاب استفاده می کنند؛ لذا مسئولین انتشارات باید به این قضیه توجه بیشتری نموده و فایل ها را به این صورت در اختیار علاقه مندان قرار دهند.

طراحی سایت

مدیر یک انتشارات می تواند با سفارش طراحی وب سایت وارد دنیای اینترنت شده و به طور فراگیر محصولات خود را در دنیای مجازی وارد کند.

البته ممکن است کمی زمان گیر باشد که از همه محصولات نسخه الکترونیک آن را تهیه کرده و در وب سایت قرار دهند، اما کاری سودمند بوده و در طولانی مدت پاسخ خوبی خواهد داد.

امکانات طراحی سایت انتشارات

می توان در وب سایت امکان ثبت نام کاربران را قرار داد و فقط به آن ها اجازه استفاده از محصولات وب سایت را داد. و یا اینکه محصولات را برای فروش در وب سایت گذاشت.

طراحی سایت

اختصاص دادن قسمتی از سایت برای اخبار نیز می تواند مناسب این گونه وب سایت ها باشد. و مدیر وب سایت اخبار مربوط به کتاب و کتابخوانی را در آن منتشر کند.

اسلایدر وب سایت نیز بخش مهمی از آن می باشد. می توان با قرار دادن تصاویری جذاب از کتاب و مطالعه، جلوه زیبایی به وب سایت داد.

این وب سایت ها باید دارای گرافیکی جذاب باشند تا کاربر بعد از ورود به سایت از ماندن در آن و استفاده از بخش های مختلف آن لذت ببرد و زمان بیشتری را صرف مطالعه و کسب اطلاعات کند.

طراحی سایت بازرگانی

طراحی سایت بازرگانی

در کشور بزرگی مانند ایران تجارت و بازرگانی رونق بسیاری دارد. افراد زیادی در این حیطه فعالیت دارند. و از این راه کسب درآمد می کنند. شرکت هایی که در این راستا قدم بر می دارند، با داشتن طراحی سایت بهتر می توانند به اهداف خود دستیابی داشته باشند.

از طریق وب سایت بازرگانی می توانند ارتباطات خود با مشتریان یا همکاران را افزایش دهند. همچنین از این طریق می توانند تجارت خود را بین المللی کرده و در صادرات نیز نقش بزرگی ایفا کنند.

مزیت های طراحی سایت بازرگانی

طراحی سایت

هر شرکت بازرگانی دارای یک یا چندین بازار هدف می باشد، با استفاده از طراحی وب سایت این شرکت ها امکان افزایش تعداد بازارهای هدف را دارند. و این خود یک نوع تبلیغ برای آن ها به حساب می آید.

از طریق وب سایت، مدیران شرکت می توانند اطلاعیه های استخدامی را منتشر کرده و نیروهای خود را به صورت اینترنتی بیابند.

تبلیغ کالاها و محصولاتی که به فروش می رسانند نیز در وب سایت امکان پذیر است. همچنین می توان بخشی از این محصولات یا تمامی آن ها را به صورت آنلاین و در سراسر کشور به فروش رساند.

امکانات طراحی سایت بازرگانی

این سایت ها به دلیل بین المللی بودن معمولاً چند زبانه هستند تا افرادی با ملیت و زبان دیگر نیز بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

گالری عکس و تصاویر؛ امکان قرار دادن صفحه ای مخصوص تصاویر کالاها و محصولات شرکت وجود دارد. همچنین از هر محصول نیز می توان گالری تصاویر قرار داد. به این صورت که مدل های مختلف یا رنگ های متفاوت آن را می توان به نمایش گذاشت.

فیلترینگ یا دسته بندی کردن محصولات؛ در صورتی که تنوع محصولات زیاد باشد، می توان آن ها را دسته بندی کرد تا کاربر وب سایت بتواند به راحتی به کالای مورد نظر خود دسترسی داشته باشد.

صفحه تماس با ما و ارتباط با نیز از دیگر امکانات این وب سایت های می باشند. که توضیحاتی راجع به شرکت و راه های ارتباطی با آن ها بیان می شود.

طراحی سایت آتلیه عکاسی

طراحی سایت آتلیه عکاسی

مانند تمام حرفه ها و مشاغل که طراحی سایت می تواند به پیشرفت آن ها کمک کند، صاحب آتلیه عکاسی نیز با داشتن یک وب سایت می تواند شاهد تغییرات مثبت و پیشرفتی چشمگیر در کار خود باشد.

در تمامی کارهای هنری، اصل مهم دیده شدن و به نمایش در آمدن آن است. به این معنی که اثرات هنری باید در معرض دید مردم قرار گرفته و دیده شوند، تا توسط علاقه مندان به نوع و سبک اثر هنری آن را انتخاب کنند.

دلیل اهمیت طراحی سایت آتلیه

طراحی سایت

آتلیه عکاسی جزء آن دسته از مشاغلی است که بسیار پرطرفدار و پر رونق است و افراد مختلف جهت عکس برداری از مراسم های خود مثل عقد، عروسی و تولد به آن مراجعه می کنند.

و از آن جا تعداد آن ها در سطح شهر زیاد می باشد، بنابراین آتلیه ای می تواند در عرصه رقابت موفق باشد که در ابتدا کار خود را با کیفیت بالایی انجام دهد و در مرحله بعدی بتواند این کیفیت را به اطلاع مردم شهر برساند.

طراحی سایت می تواند کمک زیادی در این قضیه به آتلیه کند. هر آتلیه عکاسی می تواند در وب سایت خود نمونه کارهایی که در طول سابقه کاری خود جمع آوری کرده اند، را قرار دهد.

همچنین امکان درج توضیحاتی راجع به پرسنل آتلیه، سال تأسیس آن، مدارک و مهارت های اعضا وجود دارد. در این وب سایت ها راه های برقراری تماس و ارتباط با مدیریت آتلیه و آدرس پستی آن ذکر می شود.

طراحی سایت

گالری تصاویر در این گونه طراحی سایت از اهمیت زیادی برخوردار است. نکته ای که باید حتما رعایت شود این است که عکس های انتخاب شده برای قرار دادن در وب سایت باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند. و بهترین تصاویر در سایت قرار بگیرند.

ظاهر و گرافیک سایت نیز اهمیت بالایی دارد، و باید جذاب و کاربر پسند باشد. در این صورت است که کاربران برای انتخاب خدمات خود در سایت می مانند.

طراحی سایت انتخاباتی

طراحی سایت انتخاباتی

طراحی سایت در هر زمینه ای می تواند وارد شود و تأثیر مثبت خود را بگذارد. زمینه انتخابات نیز یکی از این موارد است. در زمان هایی که به انتخابات ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس، شورای شهر و سایر انتخابات نزدیک می شویم، شاهد تبلیغات گسترده و فرا گیر نامزدهای انتخاباتی هستیم.

داوطلبان برای پیروزی در انتخابات از راه های مختلف تبلیغاتی مانند نصب بنرها، پخش تراکت ها، تبلیغ در شبکه های اجتماعی و تلویزیون استفاده می کنند. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. در برخی از آن ها هزینه ها بسیار بالا بوده و در برخی دیگر موضوع آلودگی فضای شهر مطرح است.

از میان روش های تبلیغاتی، طراحی وب سایت یک از بهترین روش ها می باشد. به این دلیل که هزینه ای مقرون به صرفه داشته و از تمامی نقاط کشور امکان دیدن وب سایت وجود دارد.

این وب سایت ها می تواند همان وب سایت شخصی فرد باشد که در زمان انتخابات صفحه اول سایت را به موضوع انتخابات اختصاص می دهد. و یا صفحاتی دیگر برای این کار در نظر گرفته شود.

امکانات طراحی سایت انتخاباتی

طراحی سایت

اسلایدر؛ می توان در این وب سایت ها اسلایدری جذاب با عکس های مرتبط با تبلیغات قرار داد. همچنین می توان شعارهای تبلیغاتی را روی هر عکس نوشت.

تقویم؛ می توان تقویمی به طور روزشمار تا تاریخ انتخابات طراحی کرد تا در آن نشان داده شود که چند روز تا انتخابات باقی مانده است.

صفحه درباره من؛ در این صفحه اطلاعات کاملی راجع به نامزد انتخاباتی آورده می شود. سابقه کار، فعالیت ها و توانایی های فرد ذکر می شود.

آمار بازدید؛ با استفاده از این قابلیت مشخص می شود که چه تعداد از افراد از سایت بازدید نموده اند.

انتقادات و پیشنهادات؛ می توان در وب سایت قسمتی برای ثبت نظرات کاربران قرار داد.

امکانات این گونه وب سایت ها می تواند بسیار زیاد باشد. برای اطلاع از آن ها با یک شرکت طراحی سایت معتبر مشورت نمائید.